Lidé nakupují očima, soustřeďte se proto na design

Mnoho firem v dnešní době podceňuje grafickou stránku. V zájmu šetření se na grafické práce nenajímají odborníci, nechává se to na vlastních zaměstnancích. Ti šikovnější sice zvládnou vytvořit plakát či logo ve Photoshopu, ale s prací grafika to nemá nic společného. A pak se máte divit, že je na internetu tolik odpudivých webů a na sociálních sítích existují skupiny shromažďující nejubožejší grafická díla.

Přemýšleli jste někdy o tom, podle čeho si vybíráte, co si koupíte? Z velké většiny je to jen o vzhledu. Když uvidíte v supermarketu dva různé balíčky rýže za stejnou cenu, sáhnete po té, jejíž obal se vám bude víc líbit. A takhle to funguje se vším, co si v životě pořizujeme. Nejen na obalový design se proto vyplatí najmout profesionály.

V čem je profesionální grafické studio lepší?

Za prvé dokáže vytvářet poutavější věci. Grafici mají barevné cítění, ví, co se k sobě hodí, jaké vzory zkombinovat, jaké písmo je vhodné, co bude čitelné po vytištění apod. Mají zkušenosti i s tím, co se lidem líbí. Vědí, jak zaujmout, na co se běžný člověk na reklamě zaměří nejvíc a jak mu váš výrobek uložit do podvědomí.

Jak ukazuje pražská firma Gradesi, reklamní agentura Praha se vám může postarat o celkovou firemní identitu od webových stránek, přes plakáty až k obalu výrobku. Na tuzemském trhu je spousta firem, které nabízí vytvoření hezkého webu nebo navržení loga, ale není nic lepšího, než když se vám někdo postará komplet o všechno.

Reklamní agentura Gradesi má za sebou například webdesign Praha pro Český metrologický institut, obal pizzy Don Pepe, corporate design pro Pilulka.cz nebo katalogy pro Woodplastic. Všechny reference uvidíte přímo na webu Gradesi. Jedna vedle druhé stojí za to a potěší oko. A právě to je klíčové.

Ano, navrhnout plakát dokáže každý. Ale jen DTP studio si pohlídá korekturu textu, rozvržení, které zaujme, retuše a barevné korekce fotografií, aby odpovídaly celkové skladbě tiskoviny. Práci profesionálního grafika prostě rozeznáte na první pohled a pod taktovkou Gradesi nic jiného než neobyčejná díla zkušených grafiků nevzniká.

Jeden myslel na “Lidé nakupují očima, soustřeďte se proto na design

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *