Náš život

Linkmonitor – efektivní řešení pro prodej reklamních ploch

Linkmonitor je internetová služba, kde můžete prodávat, poptávat a vyměňovat vysoce cílenou internetovou inzerci jako jsou např. odkazy, články, bannery či příspěvky. Na Vaši poptávku se zobrazují pouze tématické a přesně se hodící nabídky, na stránkách Linkmonitoru máte vždy pod kontrolou Vaše prodané nebo vyměněné odkazy a články díky přehledné evidenci. Tržiště internetové reklamy také nabízí slevy u jejich partnerů (jako jsou např. WEDOS, SEOLINHART, AFFILBOX apod.) a neúčtuje si provize za prodej reklamy.

Linkmonitor se dělí na 3 trhy – těmi jsou:

  1. Trh internetové a sociální reklamy – zde můžete prodávat, vyměňovat nebo nakupovat inzerci a díky tomu si zvýšit své zisky.
  2. Trh e-mailových zpráv – inzerentům můžete nabídnout přidání jejich obchodního sdělení do Vašeho e-mailu, pokud máte e-mailovou databázi Vašich návštěvníků. Tímto získává inzerent cílené publikum pro své obchodní sdělení – nejedná se o zasílání spamu.
  3. Trh webových stránek – tato služba se Vám hodí, pokud chcete nakupovat či prodávat bezpečně webové stránky. Vyhnete se tak kopírování a získáte možnost nákupu nebo prodeje webových stránek bez poplatků za zprostředkování.
Tip na článek:  Tvorbu internetových stránek nechte na profesionálech!

Co jako zákazník můžu od Linkmonitoru čekat?

Linkmonitor Vám přehledně sestaví souhrn Vašich webových stránek, budete vědět jaké stránky spravujete a všechny potřebné informace k tomu. Dále sledujeme vývoj Vašich ranků a počet fanoušků – postupem času můžete vidět, jak se Vám i Vašemu webu daří. Na důležité data Vás bude linkmonitor upozorňovat e-maily.

Zde je pár referencí, které o nás napsali spokojení zákazníci:

“Linkmonitor je momentálně dobrá volba pokud chcete prodávat. Poptávek je tam víc než dost.”

“Služba Linkmonitor by neměla zůstat bez povšimnutí.”

“Linkmonitor z mého pohledu vypadá jako nadějný systém pro prodej reklamy.”

“Našel jsem skvělý internetový nástroj, který se jmenuje Linkmonitor.”

Linkmonitor chystá v roce 2016 pár změn, díky kterým se kvalita služeb ještě zlepší. Projde redesignem, zlepší se homepage, uživatelské prostředí i kvalita nabízených reklamních ploch.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..