Náš život

Proč vsadit na reklamu v MHD? Známe odpověď!

Víte, že člověk vnímá zrakem až 80 % všech přijatých informací? A nejintenzivněji je vnímá v omezeném prostoru, kde má několik dlouhých minut na to, aby se pořádně porozhlédnul kolem sebe a našel něco, co jej zabaví třeba po cestě do práce. Co si budeme povídat – cesta MHD není zrovna něco, co bychom si vzájemně záviděli. Když ovšem na reklamních poutačích zahlédneme originální reklamu, cesta nám utíká zase o něco rychleji a příjemněji. A právě reklama v MHD je příležitostí pro nejrůznější druhy firem a společností, jež potřebují efektivní a cenově dostupnou formou propagovat své výrobky či služby. Představujeme vám společnost adservis, jež se profiluje jako pražská reklamní agentura, specializující se primárně na pronájem reklamních ploch a reklamních nosičů v našem hlavním městě Praha.

Proč právě reklama v MHD?

Podle jednoho zahraničního průzkumu, který volně dohledáte třeba na portálu Youtube, je každý z nás denně vystaven zhruba 3 000 reklamních sdělení. Že je to nemožné? Ale jděte! Jen si v duchu projděte třeba svůj jeden pracovní den. Ráno vstanete, provedete osobní hygienu a ke kávě otevřete noviny nebo pustíte televizi, kde je – jak jinak – plno nejrůznějších více, či méně origiinálních reklam. Další reklamní slogany a poutače na vás čekají po cestě do práce. Vůči billboardům je řada z nás imunní. To samé platí také o reklamních plochách, jež slepě po cestě do zaměstnání přecházíme. Rozdíl je ovšem v reklamních plochách, jež jsou umístěny ve vozech městské hromadné dopravy. Pokud zrovna neposloucháme hudbu nebo nečteme knihu, jsme odsouzeni ke čtení reklam, jež se zde nacházejí.

Tip na článek:  Kde absolvovat školení pro elektrotechniky?

Cenově dostupné řešení inzerce

Rozhodnete-li se pro výrobu a umístění venkovního billboardu, je potřeba počítat s poměrně vysokou finanční zátěží. To samé platí také v případě bigboardů nebo citilightů, vůči nim jsou ovšem lidé poměrně imunní. Z průzkumů vyplývá, že člověk si z oněch 3000 reklam zapamatuje pouze 8. A právě ty, které máme na očích delší dobu (třeba právě ve vozech MHD) se vryjí do naší paměti nejvíce. Zatímco větší reklamní plochy budou stát několik stovek tisíců korun, reklama v pražské MHD začíná na 1400 Kč měsíčně! A to je důvod, proč se o tento formát vyplatí zajímat.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..